יורם בן אבו – מאמן כושר אישי

שמי יורם בן אבו, אני בן 45 ואני מרגיש חזק ומלא חיוניות כבן 20, אני חי ונושם כושר כבר שנים רבות. את דרכי המקצועית בתחום הכושר התחלתי במהלך שירותי הצבאי כמדריך כושר קרבי בחטיבת הצנחנים. לאחר מכן פניתי ללימודי ביולוגיה, מאחר ואופן פעולת גוף האדם ריתק וסיקרן אותי מאז ומתמיד, שמתי דגש בלימוד מקצועות כגון פיסיולוגיה של המאמץ וביוכימיה של השריר.

לאחר מכן עסקתי מספר שנים כמתכנת מחשבים ושם חוויתי לראשונה את הקשיים בשילוב פעילות גופנית עם עיסוק בעל אופי מאוד לא פעיל, תובעני מאוד מבחינת זמן ונסיעות תכופות לחו”ל שמשבשות את שגרת אורח החיים.כשנולד בני הראשון הרגשת ה”חוסר זמן” התעצמה עוד יותר.

הבנתי שאני צריך למצוא את הדרך המתאימה ביותר והאפקטיבית ביותר לשמור על כושרי הגופני גם באורח חיים לחוץ שכזה. ואכן במהלך שנות עבודתי כמתכנת הצלחתי לשמור על גוף בריא, מוצק וחטוב. לאחר כ- 5 שנים כמתכנת מחשבים החלטתי להתמסר באופן מלא לעיסוק שהכי קרוב לליבי – מאמן כושר אישי

ב 2003 סיימתי בהצטיינות את לימודי ההסמכה כמדריך כושר בבית הספר למאמנים ע”ש ווינגייט ומאז ועד היום אני מאמן ומדריך מתאמנים להשיג גוף בריא, מוצק וחטוב.

היכן אני מדריך?

האזורים בהם אני מדריך: כיום אינני מאמן באופן פעיל, אך ניתן להתייעץ איתי בנושאי כושר ותזונה בפורום כושר גופני של טיים אאוט.

 

פילוסופיית האימון שלי

הספורט נועד לכולם, לא רק לספורטאים אני חושב שתפקידו החשוב ביותר של מדריך כושר אישי, הוא לבצע התאמה בין מטרותיו וציפיותיו של המתאמן, לוח הזמנים הצפוף שלו לבין אופי הפעילות הגופנית שאותה הוא יבצע. העיקרון המנחה אותי הוא להתאים את תכנית האימון למתאמן ולא את המתאמן לתוכנית האימון.
אני מאמין שכל אחד יכול, גם אתם יכולים, להשיג גוף בריא, מוצק וחטוב.

יצירת קשר

ניתן ליצור איתי קשר באמצעות הודעות בפורום טיים אאוט: פורום דיאטה ותזונה ופורום כושר גופני.

 

האתרים שלי באינטרנט

fitlife.co.il אתר בנושאי כושר, דיאטה, בריאות, פעילות גופנית ותזונה נכונה.
fitnesstrainer.co.il מידע בנושאי: כושר, דיאטה, בריאות ותזונה נכונה.

About יורם 141 Articles
מידע בנושאי כושר, תזונה ובריאות.