אודטה ודיאטת HCG

תפריט ניווט מהיר בדף

מהי דיאטת HCG?
האם דיאטת HCG עובדת?
הקשר בין דיאטות ווירוסים ולמה תמיד יש דיאטות חדשות?
הקאמבק של דיאטת HCG
דיאטת HCG, טיפות הומיאופתיות, אצות, לטאות ושאר ירקות
דיאטת HCG, אודטה והקשר לסיינטולוגיה
אם לא דיאטת HCG, אז מה כן?

odeta

אודטה שוורץ (לשעבר דנין), מחברת ספרים ומנחת טלוויזיה ישראלית. בעלת טור בעיתונות הישראלית.
אודטה רכשה את פרסומה “כמלכת הטיפים של ישראל” הן באמצעות כתיבת ספרים והן באמצעות כתיבה בטורים בעיתונות הישראלית.
הטיפים שאודטה נהגה לתת היו טיפים בסגנון של “בישול חצילים בטעם כבד”, “תכשירי ניקוי טבעיים”, “איך להכין שניצלים בלי שמן” ועוד שלל של עצות באותו הסגנון.
אך הטיפים של אודטה לא עוסקים רק בנושאי משק בית פשוטים, אודטה מציעה טיפים גם בנושאי דיאטה, בריאות, תקשורת, אבטחת מידע ועוד (ולפעמים יש גם פדיחות).

האמת היא שלא הייתי טורח לכתוב כלל על עצותיה של אודטה בתחום התזונה והדיאטה, אלמלא דיאטה חדשה “שמאיימת” לכבוש את שוק הדיאטות בישראל ובעולם כולו – דיאטת HCG.

אודטה שוורץ מהללת את דיאטת HCG בתכניותיה ונותנת במה למשווקי הדיאטה: “פרופסור” אואנה ליבוביץ וד”ר ראול רודריגז. משווקים בעלי אינטרס כספי ברור שמהללים ומשבחים את דיאטת HCG.

המטרה שלי בכתבה זו היא להסביר בדיוק מהי דיאטת HCG והאם באמת מדובר “בבשורה” לסובלים מעודף משקל.
חשוב לי לציין כי אני בוחן את הדיאטה בעיניים אובייקטיביות ואין לי שום אינטרס כספי או כל אינטרס אחר בשיווק של מוצרי דיאטה או תכניות דיאטה מתחרות (אם במקרה תתקלו בדף זה בפרסום של תכניות ו/או מוצרי דיאטה שונים, דעו כי מדובר בפרסום חיצוני ואין לראות בפרסום זה בבחינת המלצה או דעה שלי ).

מהי דיאטת HCG?

דיאטת HCG היא דיאטה שפותחה בשנות ה-50 ע”י אנדוקרינולוג בריטי בשם אלברט סימונס. דיאטת HCG לפי סימונס הוא הליך טיפולי שבו המטופלים מקבלים זריקות הורמון HCG (להורמון תפקיד בייצור הורמוני המין הנשיים: אסטרוגן ופרוגסטרון) בשילוב עם תפריט דיאטת כאסח, דל קלוריות (כ-500 קלוריות ביום) ועתיר חלבונים.
ד”ר סימונס טען בזמנו כי טיפול בהורמון HCG מסייע לכאורה לירידה במשקל, מדכא את תחושת הרעב ואפילו גורם לשריפת שומנים ממוקדת (באיבר שאליו מזריקים את ההורמון).

האם דיאטת HCG עובדת?

בארה”ב (שלא כמו בארץ) מקפידים על “אמת בפרסום”.
זאת אומרת, שאם אתה משווק את דיאטת HCG ובפרסומים השונים שלך אתה טוען “שטיפות הומיאופתיות או זריקות HCG שורפים שומן באופן מקומי, מדכאים תחושת רעב ותורמים לירידה במשקל” אתה צריך להוכיח שזה נכון!!!
שימו לב! הוכחות זה לא סרטונים ביו טיוב של כל מיני אנשים שיספרו לכם ניסים ונפלאות כיצד הם “ירדו תוך 40 יום, 15 ק”ג במשקל בקלות ובלי לעשות ספורט”.
הוכחות זה לא ד”ר ראול רודריגז שמופיע בתכנית של אודטה ומספר שהוא מרגיש “שהוא נמס” ומשיל את המשקל העודף בעקבות ביצוע הדיאטה.
הוכחות צריכות להבחן באמצעות תהליכי חשיבה וניסויים הנבנים באמצעות עקרונות חשיבה וכלים מדעיים וביקורתיים.

דיאטת HCG המקורית נכשלה בחובת ההוכחה!!!

לאחר שה-FDA (מנהל התרופות האמריקאי) בחן את ממצאי המחקרים השונים (אתם יכולים להתרשם מסקירת המחקרים בקישור הזה והזה) שבדקו את יעילות דיאטת HCG המקורית ומצא כי אין שום עדות משמעותית לכך שלטיפול בהורמון יש השפעה על ירידה במשקל, ה-FDA חייב את משווקי דיאטת ה-HCG לפרסם בפרסומים השונים שלהם אודות הדיאטה את ההצהרות הבאות:
כי אין שום עדות משמעותית שטיפולי HCG מגבירים את הירידה במשקל מעבר לירידה שנובעת מצמצום הצריכה הקלורית, אין שום עדות משמעותית כי טיפול -HCG מפחית את תחושת הרעב ומסייע בביצוע דיאטה דלת קלוריות וכי אין שום עדות משמעותית כי טיפול -HCG גורם לשריפת שומנים ממוקדת יותר באזורים מסוימים בגוף.
הקביעה כי אין שום עדות משמעותית לגביי יעילות הטיפול ב-HCG והצעדים המגבילים שנקטו הראשויות בפרסום הדיאטה, חיסלו את הדיאטה והיא נעלמה מן השוק.

הקשר בין דיאטות ווירוסים ולמה תמיד יש דיאטות חדשות?

לדעתי יש קצת דמיון בין דיאטות לוירוסים.
בכל שנה אנו שומעים כי וירוס השפעת עבר שינוי גנטי ונוצר זן חדש ובאופן דומה, בכל שנה  אנו שומעים על דיאטה חדשה, כאשר לפעמים הדיאטה החדשה היא רק שינוי קל של דיאטה ישנה יותר.
למה זה כך?

למה הדיאטות משנות את עורן וחוזרות אלינו הלוך ושוב בשמות אחרים ורעיונות שונים.
לדעתי, זה נובע מהסיבה שמרבית האנשים נכשלים בדיאטה והם תמיד יחפשו את “הדבר הבא”.
אמרה ידועה היא “ש95% מהאנשים שירדו במשקל, יעלו שוב את משקלם”.
אמרה זו, למרות שאין לה בסיס עובדתי מוצק (ראה קישור), הרי שלדעתי היא בהחלט מציינת את הלך הרוח בעולם הדיאטות ומוצרי ההרזיה כפי שאני מכיר אותו מקרוב.
אנשים עושים דיאטה, חלק מצליחים לרדת וחלק לא.
אלה שלא הצליחו, אולי ינסו שוב.
מרביתם של אלו שהצליחו, יכשלו בנסיון לשמור על ההישג.
אז מה הפתרון?
דיאטה חדשה כמובן! כי הדיאטה הקודמת נכשלה.
מאחר וזה לא פשוט לייצר כל הזמן דיאטות חדשות ומה גם שאם תבחנו היטב את כל סוגי הדיאטות הקיימות, אתם תראו קווי דמיון מאוד חזקים בין הדיאטות הפופולאריות השונות.
ולכן, למרות שדיאטת HCG נכשלה, היא חזרה אלינו שוב ובתחפושות חדשות כגון: דיאטת  ProDiet של ראול רודריגז, שטוען שבתרסיס שלו יש צמחי מרפא המדמים בצורה הומאופתית את פעילות הורמון הHCG, או פרופסור (פרופסור למה?) אואנה ליבוביץ שטוענת שהתרסיס שלה הוא תוסף תזונה מאצות ים שגם הוא באופן מופלא, בעל פעילות דומה לזו של הורמון ה-HCG.

אתם צריכים להבין דבר מאוד פשוט!
דיאטת HCG תגרום לכם לרדת במשקל!
הסיבה לכך שאתם תצליחו לרדת במשקל, היא משום שבדיאטה הזו אתם תקבלו תפריט של 500 קלוריות בלבד!
כל הסיפורים שמספרים לכם על תרסיסים שיפחיתו את תחושת הרעב שלכם, שישרפו את השומן מהאזורים הבעייתיים, הם סיפורים שמעולם לא עמדו בביקורת מדעית אובייקטיבית ומטרתם לגרום לכם להכניס את היד לכיס, להוציא את הארנק ולשלם כמה מאות שקלים תמורת “פתרון” לא יעיל.
דיאטת HCG היא דיאטה של 500 קלוריות שמכונה בשמות שונים ומתהדרת בתרסיסים מגוונים.

הקאמבק של דיאטת HCG

לאחר שדיאטת HCG נעלמה מן התודעה הציבורית בשנות השבעים, זכתה הדיאטה להתעניינות מחודשת בעיקר בעקבות ספרו של קווין טרודו, ספר שכותרתו בתרגום חופשי שלי הוא “הפתרון להרזיה שהם מסתירים ממך”.
תוכנו של הספר ממשיך את המגמה שטרודו מציין בכותרת הספר.
בקצרה, טרודו טוען בספרו כי ממסד התזונה והראשויות השונות קשרו קשר עם חברות התרופות למנוע את השיווק של טיפולים כמו HCG בכדי לאפשר לחברות התרופות לגרוף הון ממכירת תרופות ההרזיה שלהם.
דרך אגב, בספר אחר שלו, טרודו מתמיד בקו הזה של קונספירציות של הראשויות עם חברות התרופות וטוען כי הממסד מסתיר גם תרופות מועילות לסרטן.
הספרים של טרודו שעסקו בתאוריות הקשר הללו, זכו לפופולאריות רבה ולדעתי הסיבה לכך היא משום שאנשים רוצים תקווה.
אנשים רוצים פתרון קל ומהיר להרזיה והם מוכנים לקנות, אם רק ימצאו מישהו שמוכן למכור להם.
תאוריית הקשר “עבדה” טוב על האנשים, כי הנטייה של מרבית האנשים היא לשנוא את התאגידים הגדולים ששולטים בחיינו.
אם אתם שואלים את עצמכם את השאלה “למי להאמין?” כדאי שתבררו קודם על עברו של קווין טרודו המחבר ומקדם דיאטת HCG.
לפי ויקיפדיה, קווין טרודו הינו איש פרסום ועבריין מורשע, שהורשע בגניבת והונאת כרטיסי אשראי, פרסום כוזב, ואף נאסר עליו למשך כל תקופת חייו לפרסם מוצרים שונים (מלבד ספרים שהוא כותב). קווין טרודו, הורשע מספר פעמים, ריצה עונש מאסר ונקנס במיליוני דולרים על מעשיו.

דיאטת HCG, טיפות הומיאופתיות, אצות, לטאות ושאר ירקות

למרות שיעילות הטיפול בהורמון “האמתי” (שהמקור להפקתו הוא משתן של נשים הרות או מניפולציות גנטיות) מעולם לא הוכחה!
זה לא מנע ממשווקים נמרצים לשווק את דיאטת ה-HCG החדשה בתחפושות החדשות.
“החברה” האלה (משווקי הדיאטה) כמובן שגורפים לא מעט כסף מהמכירות של המוצרים הללו, והם מהללים את דיאטת HCG של ד”ר סימונס, וזה לא ממש משנה להם שהטיפול בהורמון ה-HCG האמתי מעולם לא הוכח כיעיל להורדת משקל, העיקר שהמוצרים שלהם מדמים את הפעילות הלא אפקטיבית של ההורמון הלא אפקטיבי והעיקר שאתם משלמים מאות שקלים תמורת הפיקציה הזו.
לדעתי, דיאטת HCG קיבלה את הפוש הרציני מהפרסום בתכנית הטלוויזיה של אודטה.
משווקי מוצרי דיאטת HCG כגון: ד”ר ראול רודריגז ואואנה ליבוביץ “זכו” להציג את דיאטת ה-HCG כפתרון האולטימטיבי לירידה במשקל ולבעיות של הצטברות שומן באזורים בעייתיים.
אודטה אף היא המליצה על דיאטת HCG כפתרון לאלו שסובלים ממשקל עודף ואני מניח שלא מעט אנשים שוכנעו לרכוש את ערכת ה-HCG בשל ההשפעה שיש להמלצה של אודטה.
אך אני שואל, איזה בסיס מוצק של ניסיון או הכשרה יש לאודטה בנושאי תזונה?
מסקירה שטחית אני מקבל את הרושם שאודטה ביצעה לכאורה לא מעט דיאטות בחייה. דיאטות כגון: דיאטת כרוב, דיאטת הזון וכדומה.
אודטה ירדה ועלתה לא פעם במשקלה, תופעה המכונה תופעת היו יו שאנשים רבים שסובלים מעודף משקל מכירים אותה.
אני מכיר גם לא מעט אנשים שמצליחים לרדת במשקל, אך לאחר זמן מחזירים את כל הק”ג שהורידו בדיאטה. אני בטוח שכאשר הם ירדו במשקל, הם היו בטוחים שזו הפעם האחרונה ושזה סופי.
לצערי, במרבית המקרים אנשים לא מצליחים לשמור על ההישג ולהישאר רזים.

דיאטת HCG, אודטה והקשר לסיינטולוגיה

איכשהו קשה לי להימנע מתחושת הדז’ה וו שאני חש כאשר אני צופה באודטה מראיינת את “פרופסור” אואנה ליבוביץ.
מקריאה בבלוג של סיינטולוגית לשעבר, נראה לכאורה שפרופסור אואנה לייבוביץ שימשה בעבר כראש ארגון הסיינטולוגיה הראשי בישראל וכיום היא משמשת כמרצה במכון לאבחון עסקי (שגם הוא לכאורה אחד מהארגונים של הסיינטולוגיה).
אואנה לייבוביץ היא המשווקת שמופיעה בתכניתה של אודטה ומספרת על נפלאות דיאטת HCG ועל התרסיס “הטבעי” מאצות ים שהוא בעל פעילות דמוית HCG.
וזה מזכיר לי את שערוריית הריטלין שאודטה הייתה מעורבת בה לפני מספר שנים. אודטה הטיפה נגד השימוש בריטלין ובעד פתרונות “טבעיים”. אודטה אף הפנתה את קהל קוראיה למשווק של תרופות “טבעיות”  בשם אילן סלומון. בעיתון הארץ נכתב כי המאמר של אודטה “הועתק רובו ככולו ממאמר שכתב סלומון, השואב את השראתו מכתבי מייסד הסיינטולוגיה, רון ל’ הבארד. סלומון אף ציין בתחתית מאמרו כי הזכויות שמורות ל”כנסיית הסיינטולוגיה הבינלאומית”.

מה, גם לכם זה נראה מוזר כל עניין הסיינטולוגיה, אודטה ופתרונות הפלא “הטבעיים” לירידה במשקל וריטלין?

אם לא דיאטת HCG, אז מה כן?

אתם צריכים לצאת מהראש של לחפש פתרונות קסמים, המדע עדיין לא מצא כאלה.
אתם צריכים להפטר מהדחף לפתרונות בשיטת “הזבנג וגמרנו” ולאמץ דרך חיים שתלווה אתכם לכל תקופת ימי חייכם.
הפתרון המעשי היחידי לירידה במשקל ושמירה על המשקל, הוא שינוי אורח החיים.
אתם צריכים לעשות סוויטצ’ בראש ולצאת מהנדנדה הזו של “הפעם זו הדיאטה האולטימטיבית”.
אתם צריכים לבצע שינוי תזונתי ולהתחיל לצרוך פחות קלוריות ופחות מזון מעובד.
אתם צריכים להיות יותר פעילים, לבצע פעילות גופנית יזומה ולהגביר את רמת הפעילות היום יומית.
אתם צריכים להקפיד להשקל מידי שבוע בכדי לוודא שאתם בכיוון הנכון.
בירידה במשקל אין סודות!
יש רק דרך ארוכה והצלחתכם תלויה ביכולת ההתמדה.

אז שיהיה בהצלחה ואם יש לכם שאלות, אתם מוזמנים לשאול בפורום הדיאטה והתזונה.

בברכה,
יורם בן אבו

About יורם 141 Articles
מידע בנושאי כושר, תזונה ובריאות.

82 Comments

  1. כל הכבוד!סןף סןף מישהו כותב לעניין.זה תמיד מדהים אותי אך אנשים כל כך טיפשיים.בקשר לאודטה ,זה רק מציג את הרמה הנמוכה של הטלויזיה,בושה!

  2. רזיתי 12 קילו בארבעים יום בכל האיזורים בגוף אני רכשתי את התרסיס בבית מרקחת הומאופתית ולא עלה לי הרבה אני מאוד מרוצה בנוסף רזיתי עוד שלש קילו במהלך השמיה ( השלב השלישי ) ואני פשוט הוכחה מהלכת ואני לא קשורה לא לד״ר רודריגז ולא לפרופסור יוהנה

    • היי ענת,
      את אכן הוכחה שבדיאטת HCG מרזים. וזה לא דבר חדש. כל מי שיבצע דיאטה של 500 קלוריות ולא משנה איך קוראים לדיאטה או איזה תרסיסים או גלולות מכניסים לפה.

      • היי ענת
        כל הכבוד לך
        תמשיכי ככה
        גם אני הורדתי 11.800 ק”ג תוך 22 יום
        זה כמעט חצי קילו ביום
        שאכלתי כל יום
        4 ניצלים
        4 ביצים
        1 קופסה טונה
        כף תחייה
        10 מלפפונים
        2 פירות לבחירה
        פעם ביומיים הייתי מוסיף קופסת קוטג’ שלמה
        לאחר שהפסקתי את התהליך
        לא הצלחתי להוריד אפילו גרם אחד
        זה עובד
        ובגדול

  3. יורם,שים לב כמה זמן ואנרגיות אתה משקיע .
    נראה לי שהדיאטה הזאת פגעה בך,אני טועה?!?!

    • היי נתן,
      זמן ואנרגיה אני אכן מקדיש, אבל לא רק לנושא דיאטת HCG אלא לאיסוף מידע בנושאי כושר, בריאות ותזונה.
      למה?
      כי זה מעניין אותי.
      הדיאטה פגעה בי?
      בכלל לא.
      על מה חשבת? באיזו צורה הדיאטה יכולה לפגוע בי אם לא ביצעתי אותה?

  4. אני מתכוונת להשתמש בתרסיס שרכשתי כי להתחיל ירידה של 40 ק”ג.. אולי הן תעזורנה לי להוריד מהר את ה10 בראשונים. לבד לא נראה לי שאני יכולה לעשות דיטה בכלל . לא שמעתי שום דבר על נזקים שיכולים להיגרם מדיאטה הזו, וזה נראה לי יותר מעניין מאשר כל דבר אחר. אני מאמינה גדולה בפלסיבו – אם התרסיסים הם שטויות כדבריך ודברי אחרים – מה הנזק???
    אה, בחוברת יש דברי הסבר הגיונים על מה שצריך לאכול אחר כך, שוב לא רואה מה לא בסדר כאן. ממש רוצה לדעת !

    אגב, אין לי קשר מסחרי לתרסיסים שילמתי על הטיפות שלי 400 ש”ח דרך קופון.

    • אם מדובר בתרסיס הומאופתי שאין בו כלום (רק קצת אלכוהול ומים), אז אני לא רואה כל נזק שעשוי להגרם כתוצאה מנטילת התרסיס.
      אבל, מאחר ואת מדברת על ירידה רצינית במשקל (40 ק”ג), הרי שאם תבצעי דיאטה חריפה שכזו בכדי להוריד את כל ה-40 ק”ג, את עלולה להמצא בחוסר תזונתי כתוצאה מביצוע דיאטה כה חריפה (כ-500 קלוריות ביום).
      אם מישהו בוחר לבצע דיאטה מאוד חריפה, אני מציע לו לעשות זאת רק בפיקוח של איש מקצוע (דיאטן/דיאטנית קלינית ולא מהסוג הטבעי!).
      יש תרסיסים שכדאי להזהר מהם, כדוגמת אלו שנתפסו ע”י משרד הבריאות > קישור

      ואם מישהו אומר לך שהתרסיס שלו הומיאופתי, אז כדאי שתבדקי זאת ברשימת התכשירים ההומיאופתיים שמותרים לשיווק ע”י משרד הבריאות קישור.
      אם את לא מוצאת את שם התכשיר ברשימה, כדאי מאוד שתבררי את העניין עם משרד הבריאות בכתובת > call.habriut@moh.health.gov.il
      חשוב שתהיה אכיפה בנושא ושלא כל אחד ימכור כל דבר תחת השם מוצר הומיאופתי, מבלי שקיבל אישור לכך (זה פותח פתח למעשים לא כשרים).

      חשוב להיות מודע לכך שבתחום של מוצרי ההרזיה, יש יצרנים שמייצרים מוצרים שהם קוראים להם מוצרים טבעיים, אבל בבדיקות נמצא שהם מכילים חומרים אסורים. כדאי שתשימי לב לכך!
      שיהיה בהצלחה

      • תשובת משרד הבריאות
        פניתי למשרד הבריאות בכדי לברר לגבי המוצר של ראול רודריגז האם הוא נכלל ברשימת המוצרים ההומיאופתיים המאושרים לשימוש.
        תשובתם הייתה שלילית ובנוסף הם גם ענו לי באופן כללי על מוצרי דיאטת HCG השונים. להלן תשובתם:

        שלום,

        “להלן התייחסותנו לפנייתך למוקד משרד הבריאות:
        המוצר , נשוא פנייתך, לא אושר כמוצר הומאופתי .
        ככלל, רכיב ה-HCG אינו מאושר לשימוש הן בתוספי תזונה והן במוצרים הומיאופתיים.
        לאחרונה משרד הבריאות פרסם הודעת אזהרה בפני שימוש בתכשירי הרזייה המכילים את הורמון ה-HCG.
        כמו כן יצרן תוסף התזונה בשם HCG נדרש להסיר את השם המטעה HCG מסימון מוצריו.
        במוצר של טבעון ביוטק שנבדק לא נמצא ההורמון HCG
        ככלל, בייצור מקומי של מוצרי מזון בכלל, ותוספי מזון בפרט מתבצעים מבדקים ובדיקות של תהליכי הייצור וסימון המוצרים.
        על פי החקיקה מוצר המיוצר במפעל בעל היתרGMPרשאי לסמן זאת בסמל GMP בסימון המוצר.
        אין סמל ה-GMP ואין אישור כלשהו לייבוא ו/או ייצור מהווים הוכחה לפעילותו וליעילותו של תוסף התזונה.
        בהזדמנות זאת משרד הבריאות מזכיר לצרכנים כי על נשים בהריון, נשים מיניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים להיוועץ ברופא טרם נטילת תוסף תזונה כלשהו. תוספי התזונה אינם תרופות ואינם מהווים תחליף לתרופות.

        שירות המזון הארצי”

        מה אני למד מתשובת משרד הבריאות

        1) אל תתפתו למי שמספר לכם שהמוצר שלו באישור משרד הבריאות. האישור לא מהווה כל הוכחה או גושפנקא של משרד הבריאות שהמוצר מסייע להרזיה.
        2) המחקרים על דיאטת HCG בוצעו על ההורמון. ממצאי המחקרים מראים שאין כל עדות משמעותית שההורמון מסייע לירידה במשקל.
        יצרני מוצרי דיאטת HCG מספרים לכם ניסים ונפלאות על דיאטה שיעילותה מעולם לא הוכחה. אבל, הם לא מסתפקים בזה. מאחר ואסור להם לשווק את ההורמון האמיתי, הם מספרים לכם סיפורים על מוצר הומיאופתי לדיאטת HCG.
        אבל, תנחשו מה?
        אין שום מוצר הומיאופתי לדיאטת HCG משום שגם מוצרים הומיאופתים צריכים אישור מיוחד ממשרד הבריאות.
        אז מה נשאר להם לעשות?
        “כאילו” זו מילה מאוד פופולארית בישראל. הם “כאילו” מוכרים להם מוצר שהוא “כאילו” הומאופתי והוא “כאילו” פועל כמו הורמון HCG “שכאילו” מסייע להרזיה. ואנשים רבים מתפתים ובאמת קונים.

        3) ממה שאני למד מתשובת משרד הבריאות, הם ינקטו בצעדים כלפי המשווקים שמשתמשים בשם HCG משום שמדובר בהטעייה של הצרכן. אז אם אתם מאלה שמשווקים את מוצרי דיאטת “הכאילו” HCG, דעו שזה לא חוקי!

      • הרי ידוע כי קילו שומן בגוף מכיל 6000 קלוריות
        אדם זקוק ל – 2000 קלוריות ביום כדי לתפקד
        מה קורה לקלוריות מהשומן ?
        האם גוף האדם צורך אותם
        או שזה יורד בשרותים
        הרי מדובר בכמות של חצי מליון קלוריות שאתה ממיסים למחזור הדם !
        היש מצב כי תזונה של 500 קלוריות בתוספת 2000 קלוריות מהשומן הביטני מספיקות לתיפקוד הגוף ללא נזק ?

  5. קראתי את המאמר, התגובות.. אני אנסה לתמצת.. עשיתי את הדיאטה הזאת, לא פלאסבו ולא נעליים, התרסיס עובד!! אני מחשיבה עצמי כאדם אינטיליגנט, מעולם לא האמנתי בקיצורי דרך, אלא באכילה מבוקרת עם מודעות רבה לכך שאוכל זה אמצעי לשבוע ולא מטרה.. מתאמנת באופן קבוע וכו’.
    הזדמן לידי המאמר המקורי של דר סימונס, בתרגום לאנגלית.. היו לי בערך 5 קג להוריד.. היה הגיון במאמר ואמרתי, יאללה מה יכול להיות.. ואכן ניסיתי..
    הדבר המרכזי שאתה מפספס פה הוא שאין תחושת רעב!! אין!!
    אני אוכלת בדכ כ 1200-1400 קל’, כמישהי ששומרת על המשקל המון שנים ומתאמנת באופן קבוע, אני יכולה רק לומר שכל פעם שניסיתי להוריד את כמות הקלוריות הקבועה שלי, אפילו במעט, הרעב נתן את אותותיו והיה לי קשה להתמיד. עם התרסיס שנמכר בארץ, על אף החששות, הסתדרתי מעולה עם 500 הקל’ ושוב, ב ל י להרגיש רעב!! זאת בדיוק הנקודה ופיספסת אותה.. אין פה שום עניין של פלסבו, רעב זה רעב, תחושה פיזיולוגית שקשה מאוד להתעלם ממנה ועם הטיפות, לא מרגישה רעב!!
    אני מכירה לפחות 10 אנשים שרזו יפה עם ה HCG ולמען ההגינות, גם כמה שלא הצליחו..
    אז נכון, אולי אין מספיק תוקף סטטיסטי ל HCG, אולי לא טרחו לבדוק את זה לעומק, אבל עם ת ו צ א ו ת לא מתווכחים.
    אין עייפות, אין חולשה והכי חשוב – אין רעב!!
    היום אני אחרי סבב של HCG, מרגישה מעולה ועם 5 ק פחות (עשיתי סבב קצר מאחר ולא היתי צריכה להוריד הרבה…)
    בהצלחה לכל מי שמנסה, זה שווה, מקסימום, לא תרגישו טוב, תפסיקו.

  6. אני לא רוצה לנקוב בשם של משווק ספציפי, כדי שלא תחשוב שיש לי פה איזשהו אינטרס שיווקי. רק אומר שלא מדובר בהורמון עצמו, אלא בתרסיס המורכב מאצות המדמות את פעולת ההורמון, מיוצר בארץ ויש לו אישור של משרד הבריאות..

    • ראשית, חשוב להבין שאישור משרד הבריאות שניתן למוצר הינו אישור לתקני ייצור ולא ליעילות המוצר (ראי תגובה קודמת שבה פרסמתי את תגובת משרד הבריאות).
      האם על גבי המוצר רשומים המרכיבים? שמות הצמחים או האצות?
      אני אשמח לבדוק אם אכן בספרות המדעית קיים איזכור כלשהו של פעילות דמויית ההורמון HCG

  7. אני לא יודעת למה אתה רואה במשרד הבריאות הישראלי סוג של אלוהים..
    מה אכפת לי אם יש אישור ליעילות או איו..??? בפועל זה עובד?? מספיק לי!
    זה שהם רצים אחרי ה FDA האמריקאי בכל שטות.. לא אומר שהם חכמים כאלה גדולים…
    נראה שאתה מחפש בכוח מגרעות במוצר…. אז..בהצלחה עם זה.. חחח
    אתה ממש לא חייב להתנסות וכו’
    אני רק מספרת על הניסיון האישי המעולה שלי עם המוצר..
    בהצלחה..

    • אני לא מחפש בכוח מגרעות במוצר.
      אני לא חושב שמדובר במוצר גרוע, אלא בפיקציה! משהו כמו למכור בקבוקים עם אוויר המדמה אוויר מארץ הקודש (סטייל דמוי פעילות הומיאופתית).
      אני חושב שהמוצרים הללו של תרסיסי דיאטת HCG “דמוי פעילות הומיאופתית” (כפי שמציינים המשווקים) או בעלי פעילות הומיאופתית או בעלי פעילות רגילה הם לוקשים שמוכרים לאנשים (דרך אגב, ד”ר סימונס מעולם לא השתמש בתרסיסים, אלא בזריקות שגם אלה מעולם לא הוכחו כיעילים).

      יכולתי להיות בצד של כל המוכרנים והמשווקים למינהם ולעשות “כסף קל”, אך בחרתי בצד של האמת שאין בזה רווחים כספיים, אלא רק רצון בלתי נלאה לחשוף את השקרים.
      השקר הוא “התרסיסים הללו לא עושים כלום!!!!!!!!!!!!”
      בדיאטה של 500 קלוריות, כל אחד ירד במשקל!!!!!

      אפשר לא להקשיב ל-FDA ואפשר לא להקשיב למשרד הבריאות.
      אפשר להקשיב “למספרי סיפורים” שתחום עיסוקם הוא לשווק מוצרים ולעשות כסף קל.
      לכל אחד יש בחירה, רק מן הראוי שתהיה גם לכל אחד נגישות למידע מהימן בכדי שיוכל לקבל החלטה מושכלת.

    • לא צריך לחכות, זה ברור שהתרסיסים לא מכילים הורמון. אחרת הם לעולם לא היו מקבלים את אישור משרד הבריאות.

  8. זה עובד נקודה….אין תחושת רעב ואני שילמתי על הטיפות ההומופטיות 40 שקלים ומרוצה עד הגג..אני רק בהתחלה אך צורכת 1200 קלוריות ביום לא מתענה ומבצעת פעילות גופנית 3 פעמים בשבוע. אין מה להשוות בין התוצאות עם הטיפות ללא! ועם עובדות לא מתווכחים!
    אנו אנשים אינטיליגנטים והסיכון של 40 שקלים לחודש למול הסיכון של עודף משקל דיכאון עייפות חולשה ובעיות בריאותיות!
    אני כמוך הייתי סקפטית אך ממליצה בחום!כמובן שאהיה יותר חכמה בעוד שבוע שבועיים….אך המוצר יעיל לרוב האנשים ואינו מהווה בעיה באינטראקציה תרופתית ומאושר על ידי משרד הבריאות ומבחינתי זה די והותר..את היעילות כל אחד יבדוק לגופו….
    עושה את הראש שהנך מתנגד בתוקף כי זה שולל את פרנסתך ואמונתך בכושר המצריך הזעה ברמה יום יומית- כמאמן כושר ובגירעון קלורי משמעותי-כיועץ תזונה..ואינך מוכן להאמין שניתן להעזר בתוספים חיצוניים….מעין ניגוד אינטרסים ואמונותיך הבסיסיות….
    אני על אף כל ההמלצות לכאן או לכאן החלטתי לנסות על עצמי ואין חכמה כבעלת הניסיון….ובכדי שלא יעשקו אתכם רכשו את המוצר ב40 שקלים מבית מרקחת…שמרו על תפריט מאוזן ובצעו ספורט/כושר קל של הליכה וכו 45 דקות 3 פעמים בשבוע ומובטח לכם הרזייה קלה ונעימה יותר ושריפת שומנים מוגבר!
    עם תוצאות לא מתווכחים! הכל עניין רק של התאמה אישית.

    • ראשית, חשוב לי לציין שאני אינני מתפרנס מאימוני כושר או מתפריטי תזונה (מה גם שאין לי הסמכה כדיאטן).
      את פרנסתי אני מוצא אך ורק בכתיבת תכנים בנושאי בריאות ובתחומים אחרים שאינם קשורים לתחום הבריאות.
      לכן אני לא צד אינטרנסטי בנושא הזה, בניגוד למשווקים הנמרצים של הדיאטה שטורחים להגיב תחת כל פוסט רענן בנושא ולשבח ולהלל את דיאטת HCG ואת התרסיסים המגוחכים שהם מוכרים בכסף רב.

      אם שילמת רק 40 שקל ואת מרוצה והתרסיס גורם לך לתחושה טובה, אז מה רע? תמשיכי לקחת את התרסיסים המדומים.
      אני אישית מאמין שבן אדם צריך לעשות מה שטוב לו. לפעמים אני קצת מקנא בשוטים שנמצאים בגן העדן של השוטים.
      כמה טוב להם.
      הם לא צריכים לדעת.
      הם פשוט מאמינים וזה עושה להם טוב.
      מעולה! תמשיכו להאמין!

      אני כותב את מה שאני כותב לאלו שמחפשים מידע אמין, אמיתי ולא מדומה.
      טוב שאת ממליצה על ביצוע של פעילות גופנית, לפחות הצלחתי לשנות משהו. בעבר משווקי הדיאטה שיווקו את המוצרים שלהם “כפתרון פלאים של הרזיה ללא ספורט”.
      טוב שהתפריט שלך מורכב מ1200 קלוריות ולא מ-500 קלוריות, אני רואה שגם כאן נעשה שינוי.
      מעולה, סימן שתעמולת הנגד שלי עובדת ומשפיעה.

  9. שלום לכולם…
    יורם, מה שאני מבינה בעצם זה שמה שד”ר רודריגז מוכר בעצם עובד פסיכולוגית, כי כנראה שאין שום הורמון? ואז בעצם אין צורך בתרסיס אפשר לאכול 500 קלוריות ולרזות (דבר שמאשש את טענה זאת זה האובסיסיה שלם (המוכרים) לחוברות ההדרכה שלהם אם תשימו לב אומרים לכם במפורש שללא החוברות לא תרזו!!!)
    אף אחד לא טרח להתייעץ עם הרופא שלו? אני עשיתי את זה. עכשיו נניח שהתרסיס לא עובד באופן פסיכולוגי, ובאמת יש בתרסיס ו /או בכדורים את הורמון ה- HCG הרי שיש מחקרים והוכחות שההרומון אכן מרזה ומאוד אך גם גורם לבעיות פסיכותיות בעתיד וגרם להרבה אנשים אישפוזים במחלקות פסיכיאטריות. בהתחלה לא מרגישים שום תופעות והכל כיף ומצויין אך מה קורה לאחר כמה חודשים / שנים? האם הייתם לוקחים את הסיכון אם הייתם יודעים זאע מראש? אני באמת מתעניינת כי גם אני רוצה לרזות ואפילו התעניינתי בערכה משפחתית, שאגב היא נקראת ערכה וחצי כלומר שני תרסיסים שני חב’ כדורים והרבה מאוד חוברות הדרכה – אם זה משפחתי למה אני צריכה עוד חוברות הדרכה,? בכל מקרה שמרו על הבריאות, לרזות תמיד אפשר עם קצת ספורט.

  10. יורם אבו שלום רב!
    ישר כוח על ההסבר המרכב שלך בעיניין דיאטה שיקרית זו והכן אתה צודק אין שום קיצורי דרך, רזון זוהי בהחלט דרך חיים ולא לתקופת זמן בעלות כספית שמוכרת לנו בדמות טרסיסים, מלבד זאת חשוב שתבינו שטיפות ההורמון הוא בעצם חלבון וחלבונים נהרסים במערכת העיכול. פריירים לא מתים מקסימום מתחלפים
    כן ירבו אנשים דוברי אמת כמוך כל הכבוד!

  11. שלום שירז

    מאיפה רכשת את הטיפות? האם נוכל להתכתב
    באימייל?

    תודה

    טלי

  12. יורם שלום,
    גם אני ובעלי עשינו את הדיאטה הזו. האמת היא שהיינו מאד סקפטים לגביה כי כמוך אנחנו מאמינים בפעילות גופנית (שאנחנו מבצעים באדיקות רבה כבר שנים) ובאכילה בריאה ומאוזנת.דווקא משום שאין בתרסיס את ההורמון הסכמנו לעשות אותה כי כמו שכתבת באחת מתשובותיך:”אם מדובר בתרסיס הומאופתי שאין בו כלום (רק קצת אלכוהול ומים), אז אני לא רואה כל נזק שעשוי להגרם כתוצאה מנטילת התרסיס.” לא היינו מעיזים להכניס לגוף כל מיני הורמונים סינטטיים.
    עשינו את הדיאטה במודעות מלאה ולא הרגשנו פריירים/טיפשים/או חסרי ידע.
    קראנו הרבה לפני כן ונכנסנו לזה בעיניים פקוחות. שנינו רזינו את מה שרצינו (בעלי 12 ק”ג ואני 8 ק”ג) בקלות ובלי מאמץ ובלי תחושת רעב. (זה באמת היה קל) זאת ההוכחה למרות שאין מחקרים קליניים מבוקרים. מה עבד? הפסיכולוגיה? האמונה? בכלל לא חשוב לנו – העיקר שזה עבד. גם אנחנו לא מאמינים בקיצורי דרך ואומנם זה סותר את העובדה שכן עשינו את הדיאטה הזו – אבל היא בהחלט הייתה Boost. אנחנו כמובן ממשיכים לעשות פעילות גופנית (והרבה) ומקפידים לאכול בריא ומאוזן.
    אני דווקא מאד מעריכה את העובדה שאתה מספק את המידע הרחב על התזונה והספורט – כל מי שרוצה לעשות את הדיאטה הזו חייב שיהיה לא את כל המידע שנמצא ואם אף על פי כן הוא מחליט ללכת על זה (כמונו) הוא עושה זאת מתוך בחירה וידיעה.
    כל טוב

  13. אני בהחלט מאמינה שיש פה השפעה פסיכולוגית ,,,אבל מה זה משנה??
    זה עובד ולא רעבים וכמובן נכון שגם בלי טיפות עם 500 קלוריות יורדים מהר
    אני עצמי מנסה וזה ניראה לי עובד רק מהסיבה שאתה מכניס את עצמך למסגרת חזקה

  14. יפעת ושירז, אודה לכם אם תפרטו היכן קניתם את הטיפות, איך זה נקרא בדיוק וכמה עלה לכם? אם תרצו שלחו לי במייל
    תודה מראש

  15. יורם,תודה רבה לך על הכתבה….)הצלתה אותי ידעתי שיש בזה הרבה רעש
    מאוד רציתי לקנות ערכה כזו אבל פחדתי,ואחרי מה שאני קוראת אני מעדיפה לעשות דיאטה בדרך האמיתית והבטוחה.
    בתגובתה של שירז אהבתי שאפשר לנסות משהו ב- 40 ש”ח ולשלב ספורט .מניסיון ירדתי במשקלי דרך תזונה נכונה וספורט וכל האחרים רק רוצים למכור לנו ….

  16. שלום רב יורם
    היום 14.6.12 בתוכניתה של אודטה ” החיים על פי אודטה ” בטלויזיה , שוב ניתנה במה לדיאטה הזו.
    הפעם הביאו את ד”ר אלכסנדר ארדיטי להגן על הדיאטה הזו אך הוא בקושי אמר שני משפטים.
    ושוב ישבה לידו הג”ב אואנה ליבוביץ שלא הפסיקה להגיד שיש ספרים המסבירים את כל שלבי השיטה וכל חריגה ואפילו הקטנה ביותר עלולה לגרום שלא לרדת במשקל.
    אודטה כמובן השתתפה ב ” חגיגה ” והגנה בחירוף נפש על 500 הקלוריות שאוכלים בדיאטה זו והסבירה שאפשר גם אפשר לחיות מ-500 קלוריות ואין בכך שום פסול מאחר ולדבריה בטיפות יש מספיק והותר קלוריות, והוסיפה שהיא עצמה עשתה אותה וירדה 13 ק’ג .
    אז יורם היקר ,
    למרות שבתאריך 31.5.12 היתה כתבה בחדשות בטלויזיה בגנות וסכנות הדיאטה הזו , אני רואה שממשיכים לשווקה ואפילו שוב ושוב מביאים אותה לפירסום בתוכניותיה של אודטה .
    מה קורה פה ?
    המותרת הדיאטה הזו או לא ?

    • כמו שאני רואה את זה, המוצר הזה מבטא את הצורך של האנשים באשליה שתרופת פלא תעזור להם לרדת במשקל.
      נראה לי שהמשווקים מורשים למכור את המוצר, משום שאיננו מכיל כלל HCG.
      למיטב ידיעתי אין במוצרים שנמכרים שום סימן להורמון HCG ולכן זאת גם הסיבה שלא ראיתי שום מוצר הומיאופתי שמאושר ע”י משרד הבריאות כמוצר הומיאופתי.

      המוצרים הנמכרים כיום, נמכרים תחת האשליה שמרכיביהם מייצרים השפעה דומה לזו של HCG.
      כמו שאני מבין את זה, מבחינת משרד הבריאות כל עוד המוצרים מורכבים מצמחים שמאושרים לשימוש בתוספי תזונה, אז זה בסדר וזה לא משנה להם מה יש שם.

      את האנשים שקונים את מוצרי דיאטת HCG זה כנראה לא ממש מעניין, אם המוצר אכן מייצר השפעה זהה לזו של ההורמון.
      מבחינתם, מה שמשנה זה שהשכן שלהם רזה באמצעות הדיאטה (איך לא ירזה עם 500 קלוריות ביום?).
      ימים יגידו מה יהיה עם הדיאטה הזו…
      לבנתיים, יש כאלה שעושים כסף, יש שיורדים במשקל ויש שגם מפסידים את כספם וגם לא יורדים במשקל.

  17. ברצוני לומר לכולם שאני בשבוע הראשון של הדיאטת ספריי הזו,
    אני בת 20 עוד מעט ומחשיבה את עצמי כאינטליגנטית (בעלת תעודות הצטיינות) וכו׳..
    אבל זה לא מה שחשוב,
    אני באמצע התהליך וזהו היום השביעי שלי וכבר השלתי ממשקלי כ3 קילו.

    אני רוצה לומר שהדיאטה הזו פשוט עובדת
    היא מצריכה זמן והשקעה להכנת האוכל לכל היום וכו׳ אבל שווה את המאמץ!
    הספריי עוזר לדכא את הרעב. במיוחד כשהייתי רגילה לאכול לאורך כל היום לא משנה מה.

    מה שעוד רציתי להגיד שזה לא נכון מה שאתם כותבים פה שאם כל אחד היה אוכל 500 קלוריות ביום הוא היה מרזה
    נכון אולי הוא היה מרזה רק בבטן אך לא במקומות כמו ירכיים , ידיים וכו׳.
    כמובן שזה דורש ספורט ולא סתם ככה על ידי אכילה של 500 קלוריות
    אנשים סביבי רזו בירכיים, בידיים ואפילו בפנים !

    מי שלא קרא את הספרים שמגיעים עם הספריי בערכה הכלולה פשוט לא יודע על מה הוא ידבר
    יש 3 ספרים מפורטים מאוד שבהם כתוב המדוייק איך עובד כל התהליך !
    בבקשה אל תגידו דברים שהם לא נכונים.
    כמו כן הדיאטה הזו תגרום לך לשנות את הרגלי האכילה שלך לאורך זמן ולא תרצו לאכול דברים משמינים בכמויות גדולות
    ושוב, כל דיאטה אחרת שתנסו תגרום לכם כשתפסיקו לעלות במשקל פי 4!!!!

    תקראו תגובות של אנשים שחווים את התהליך
    תסיקו מסקנות ותראו שזה עובד וזה כדאי!!!
    וחשוב לציין שהספריי מיוצר בישראל כאצות ולא בתור ההורמון עצמו שזה בריא !

    בהצלחה לכולם !!

    • סיוון שלום,
      כפי שכבר ציינתי, אין לי ספק שיורדים בדיאטה הזו. בדיוק כפי שהיית יורדת בדיאטה של 500 קלוריות גם בלי ספריי.
      מחקרים מדעיים שבדקו את השפעת הזרקת ההורמון האמיתי, לא מצאו כל השפעה על תחושת הרעב ולכן קשה לי להאמין שהספריי שמכיל תערובת של אצות או צמחים שהמשווקים טוענים שהיא מדמה פעילות הומיאופתית של ההורמון (בכל פעם שאני כותב את המשפט הזה, אני מבין כמה מטופשת הטענה הזו ואני לא מצליח להבין איך אנשים אחרים לא מבינים את זה) יהיה בעל השפעה שכזו.

      לגביי ההרזייה נקודתית, גם זו פיקציה שיווקית. אנשים מרזים או מעלים במשקל בנקודות מסויימות. לאנשים שונים יש לפעמים פיזור שונה של שומן באברי הגוף. יש כאלה שמשמינים בבטן, יש שבירכיים, יש שבמותניים וכדומה. אנשים שונים גם מגיבים באופן שונה להרזיה.
      אם את אוכלת רק 500 קלוריות, את תרדי במשקל גם בלי ספורט. זה חשבון קלורי פשוט.

      אני קורא תגובות של אנשים ומה לעשות בעולם השיווק האינטרנטי, המציאות מתחברת עם הדימיון והפיקציה.
      אי אפשר לדעת אם “המגיב” המרוצה הוא גם המשווק החרוץ.

      אני לא מבין דבר אחר מאוד פשוט.

      משווקי הדיאטה טוענים כי הספריי שלהם משפיע באופן דומה כפי שמשפיע ההורמון.
      אם אכן זה כך (מה שאני לרגע לא מאמין), אז מה עם ההשפעות השליליות יש לתיסוף בהורמון?
      מה זה משנה אם הספריי עשוי מאצות או מצמח מדברי, אם הוא בעל השפעה זהה לזו של ההורמון, הרי שהוא אמור לייצר הן את התוצאות השליליות והן את התוצאות הכאילו חיוביות של הרזיה.

      הנקודה היא שהאדם הממוצע לא מתייחס לכך וכאשר מוכרים לו תוסף שעשוי מאצות או מצמחים אז זה בסדר.
      הסיבה היחידה שתיסוף בספריי הזה הוא בסדר, זה רק בגלל שאין לו שום השפעה! לא חיובית ולא שלילית!

      ואם מישהו טוען אחרת, אז שיוכיח!

      אני מזמין את דוקטור רודריגז ואת אואנה ליבוביץ לפרסם את הצמחים שמרכיבים את התוסף שהם מוכרים ושיציגו מחקרים שמראים שלתוספים הללו יש השפעה דומה לזו של הורמון הHCG

      את יודעת למה הם לא יעשו את זה?
      משום שהם לא טוענים כי לתוסף שלהם יש השפעה זהה לזו של הורמון ה-HCG.
      הם טוענים כי התוסף שלהם מדמה פעילות הומיאופתית של הורמון ה-HCG.
      ועל זה כתבתי שמדובר בתוסף שכאילו מדמה השפעה הומיאופתית שכאילו מדמה פעילות של הורמון שכאילו נמצא שיכול לסייע בירידה במשקל.
      משום איך בדיוק אפשר להוכיח פעילות הומיאופתית של הורמון ה-HCG?
      הרי הומיאופתיה זה משהו שלא מוכח והתאוריה בבסיסה של ההומיאופתיה, מנוגדת לשיטות המחקר המדעי.

  18. אני אישית עושה את הדיאטה 5 ימים. בינתיים הורדתי 2 קילו. אבל האמת היא שאני מתה מרעב…. מחכה שהיא תיגמר כבר. לא מבינה איך אנשים רושמים כאן שהם לא רעבים בכלל.. אני כל היום חושבת על אוכל)-: וכן, עשיתי את היומיים בהתחלה של האכילה המרובה וזה לא עזר לי לא להרגיש רעבה בדיאטה עצמה.

  19. זה לא דיאטה זה תהליך מחשבתי, וזה הדבר הכי טוב שקרה לי לאחרונה.
    אני כל כך מרוצה, ונראת טוב, תוך 27 הורדתי 7 קילו, אני חזקה איתה, רצה, עושה ספורט בכמויות כי אני מלאת אנרגיות, התרסיס מדכא מאוד את התיאבון, אפילו 500 קלוריות קשה לי לאכול.
    ואני אחת שניסתה דיאטת 500 קלוריות בלי התרסיס, וירדתי בחודש רק 3 וחצי. אני עכשיו עם התרסיס פחות מחודש כבר 7 קילו (והייתי יורדת יותר לו לא הייתי מתאמנת.)

    הדיאטה עובדת נקודה. יש מלא אנשים שעשו אותה והוכיחו כי היא טובה להם. אז יורם אם יש לך כמה ק”ג עודפים אתה מוזמן לנסות בעצמך במקום לכתוב שטויות.
    ואגב בעבר הייתי אצל 3 דיאטניות שונות במטרה להוריד במשקל, עם אחת העלתי 2 קילו בחודש., עם השניה לקח לי 3 חודשים 4 קילו. והשלישית הייתי סטטי כמעט 5 חודשים (לא ירדתי גרם). (ובכולם עשיתי ספורט)

  20. ליורם היקר,
    אני מציעה שלפני כל ההשמצות תנסה בעצמך את התרסיס ואז תוכל להבין את כל אלו שניסו הצליחו ורוצים להפיץ הלאה.
    לדעתי יש פה קונספירציה של חברות מזון ,תרופות, דיאטנים ותעשייה שלמה שמגלגלת מליארדים ומנסה למנוע מאיתנו את השחרור מה קילוגרמים.
    עשיתי את הדיאטה , ותוך כדי קראתי ולמדתי המון על תזונה על יתרונות וחסרונות של מזונות ומה כל אחד עושה לנו לגוף.
    כן, גם נכנסתי וחקרתי על טיב האצות שבתרסיס וגיליתי שאלו אצות שמצויות בעיקר בתפריט היפני הקוריאני והסיני, לכל אחת מהן השפעה אחרת והן ידועות ברפואה על החומרים שבהם שמפעילים הורמונים ותהליכים בגוף האדם. אצה אחת גורמת לחילוף חמרים מוגבר ועובדת על בלוטת התריס, אצה אחרת עובדת על שחרור נוזלים מוגבר , והאצה השלישית על תחושת שובע.
    שמות האצות שבתרסיס הן:
    למינרה- laminera
    אונדריה
    האי זאו

    תגגל

    • לגגל ולמצוא מה?
      מה הקשר בדיוק להורמון ה-HCG ולשיטתו של ד”ר סימונס שמשווקי הדיאטה כל כך אוהבים לקשר?
      ראית מחקרים שהאצות הללו אכן מייצרות את האפקט שנטען שהן מייצרות.
      ראית מחקרים שמראים על השפעתן של האצות על הירידה במשקל?

      לי זה עושה רושם כמו עוד תוסף תזונה שמתיימר לפטור את בעיית הירידה במשקל שמה שבאמת עומד מאחוריו זה רק הצהרות המשווקים (ורגע, איך יכולתי לשכוח… דיאטה של 500 קלוריות)

  21. היי לכולם! אני רוצה מחר להתחיל את הדיאטה אבל אין לי את הכסף לקנות את החוברות
    אני קונה רק את התרסיס. האם אתם יכולים בבקשה לפרט לי את התהליך?? איך זה עובד? מה מותר לאכול ומה אסור?? בבבקשה… אני ממש אודה לכם…

  22. יורם,
    פשוט תנסה בעצמך.
    אני עשיתי את הדיאטה בהנחייתה של דיאטנית קלינית מוסמכת ומוערכת ,בעלת נסיון של 15 שנים ומאות מטופלים עם צרכים שונים לדיאטה-בריאותיים או אסתטיים ,שהמליצה לי על דיאטה רק לאחר שניסתה אותה בעצמה ובדקה תוצאות והשפעות לוואי. אני גם מאד מעריכה אותה על כך מכיוון שבמקרה שלי ודל עוד כמה חברות שלי , לא נזדקק לשירותיה יותר. לפחות לא בעתיד הקרוב וגם לא אם נשמור את מה שגופנו למד בתהליך הזה.

    לגבי האצות, ברפואה האלטרנטיבית וגם במחקרים חדשים הוכח כי לאצות האלו יש השפעה על גופנו כמו ששוקולד מעורר ומשחרר סרטונים וכמו שבברוקולי יש אני אוקסידנטים שמשפיעים על חימצון תאים וכמו שקמומיל מרגיע ושומר מקל על בעיות עיכול.
    נעשו מחקרים שפורסמו וכמו שאמרתי תגגל בשם הלועזי של האצות ותקרא את הממצאים.

    http://www.webmd.com/vitamins-supplements/ingredientmono-542-LAMINARIA.aspx?
    activeIngredientId=542&activeIngredientName=LAMINARIA

    http://www.altmd.com/Articles/Sargassum-Seaweed–Encyclopedia-of-Alternative-Med

    הנה גגלתי עבורך. סלח לי התעצלתי לחפש את האצה השלישית, אתה מוזמן לפתוח ולקרוא

    • תודה יפעת על המידע.
      אני בהחלט מתכוון לבדוק את הנושא ולהגיב.
      האם האצה השלישית נקראת בלועזית Undaria pinnatifida?

      דרך אגב, באיזו כמות מצויות האצות הללו בתוסף של דיאטת HCG?
      כאשר מדברים על פעילות של חומר כזה או אחר, רצוי לדעת כמה מהחומר מצוי בתרסיס.

    • יפעת שלום,
      האם קראת את המידע שבקישורים ששלחת לי?

      התחלתי לקרוא בקישור שציינת מwebmed ושם קראתי את הדברים הבאים:
      אין עדות מספקת בכדי לאשש את הטענה כי הלמינריה מסייעת לירידה במשקל.”
      בנוסף, נכתב כי אין זה בטוח ליטול את הלמינריה באופן אוראלי בגלל תכולת היוד הגבוהה שעשויה לפגוע בבלוטת התריס.
      נכתב כי צריכת יוד גבוהה עשויה לגרום להאטת הפעילות או להאצת פעילות בלוטת התריס.
      איך בדיוק יצרני התכשיר מוודאים כי בלוטת התריס של נוטלי התוסף תגיב באופן הרצוי?
      בנוסף נכתב כי הלמינריה עשויה לפגוע בכליות בשל תכולת היוד והאשלגן הגבוהה שמצויים בה ויש גם הנחיות להתנגשות עם תרופות אחרות.

      אני עוד אמשיך לחפש מידע בנושא

  23. הי יורם
    הנה מאמר על האצה השלישית אונדריה, ומאמר שני על השפעות ו׳סייד אפקטס׳ של אצות.
    שנמצא שמשפיעה על תנגודת לאינסולין, מה שגורם לשמנים הענקיים(אוביסיטי) לא לרדת ממשקלם.

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/21146577/

    http://www.zhion.com/herb/Brown_Seaweed.html

    אני מאמינה בריפוי טבעי ובצמחים, הרי רוב התרופות מופקות מהם, האדם הוא ההתפתחות הגבוהה ביותר של החי והצומח על כדור הארץ
    אנחנו עשויים מאותן מולקולות רק מורכבים הרבה יותר, לפיכך לא מפתיע לדעת שחומרים שנמצאים בצמחים אצות או בבעלי חיים אחרים יכולים להשפיע על מנגנונים הורמונליים בבני אדם. זה אפילו משמח לחשוב שהפתרונות נמצאים סביבנו בים ביערות ואפילו בגינה רק צריך לשמור על הטבע מההרס שיוצרת תרבות האדם המודרני.

    • יפעת, אני פחות בעיניני אמונה ויותר בעינייני מדע.
      אין לי שום ספק שלרפואת הצמחים יש חשיבות רבה במדע. לפחות לפי המקור הזה, הרי שכ-87% מהמחלות בעולם מטופלות באמצעות חומרים טבעיים או תרופות שנגזרות מהם.

      רפואת צמחים זה מדע!

      מה שמוכרים לאנשים כדיאטת HCG זה פנטזיה!

      נתת כאן דוגמאות למחקרים שנעשו על חומרים פעילים שבצמחים.
      כדוגמת ההשפעה של תכולת יוד גבוהה (כפי שקיימת בלמינריה) על בלוטת התריס. או ההשפעה של חומר בשם fucoxanthin שמופק מהאצות החומות (אונדריה).
      המחקרים הללו נעשו בכלים מדעיים והמסקנות מהן הוסקו בכלים סטטיסטים.

      לגביי הלמינריה, כתוב במידע שציינת כי אין עדות משמעותית לאפקט על ירידה במשקל וכי האפקט על בלוטת התריס הוא כתוצאה מתכולת יוד גבוהה שעלולה להיות מסוכנת מבחינה בריאותית.
      לגביי אצת האונריה והחומר הפעיל שבה fucoxanthin, הנה מחקר קצת יותר מוצלח ממה שהראת, משום שהמחקר שהראת בדק את השפעת החומר על עכברים לעומת זאת, המחקר הזה בדק את השפעת החומר(בתוספת מיצוי של חומר נוסף מהרימון) על בני אדם (ראי קישור).
      שימי לב, המדע מראה כי מיצוי של החומר (2.4 מיליגרם) הראה השפעה חיובית על הירידה במשקל (משהו כמו בערך 5 ק”ג במהלך כ100 יום).
      זה מדע!

      למה דיאטת HCG זה פנטזיה?

      משום אין לי כל ספק שאת לא תמצאי אפילו אלפית של מינון החומר כפי שנבדק במחקר (רכשת את המוצר אז האם ראית כמה fucoxanthin יש בו? אם בכלל).
      ודבר שני הוא שהמדע מייחס לחומר השפעה משמעותית אומנם על הירידה במשקל, אך פחותה בהרבה מהשפעה שמייחסים משווקי התוספים שטוענים כי התוסף שלהם יביא לירידה של כ-8 עד 15 ק”ג ב40 יום.

      דרך אגב, שימי לב למה שהמשווקים אומרים. הם לא אומרים שהתכשיר שלהם הוא הומיאופתי, משום שכל תכשיר הומיאופתי צריך לקבל אישור של משרד הבריאות כתכשיר הומיאופתי(אני שלחתי פניה למשרד הבריאות בנושא בכדי לבדוק האם התכשיר של ד”ר רודריגז אושר כתכשיר הומיאופתי ונענתי שלא).
      הם טוענים שהתכשיר שלהם מדמה פעילות הומיאופתיות.
      מה זה אומר… פנטזיה על גבי פנטזיה.

  24. ולגבי כמויות חומר, התרסיס הוא תרופה הומי אופטית(לפחות ע״פ החברה שמוכרת אותו) , מה שאומר דילול מאד גבוה של החומר הפעיל.
    וגם אם לא מאמינים בהומיאופטיה הרי שבמקרה הזה רואים תוצאות. ומנסיוני יש להומיאופטיה תוצאות בטיפול במקרים שונים לגמרי מנושא הדיאטה.
    מה שכן, אני מקווה מאד שעל כל המוצרים הנמכרים יש פיקוח ובדיקה של חומרים ומינונים שהרי זה יכול להיות גן עדן לרמאים.

  25. יורם היקר, אני חוזרת ואומרת: תנסה בעצמך.
    נראה ששילוב החומרים יחדיו יוצר את האפקט הרצוי: שחרור שומנים לדם, תחושת שובע ומצב רוח טוב.
    ודרך אגב אני ירדתי 8 ק״ג ב26 ימים.
    ניסיתי 3 ימים להמשיך ללא התרסיס וזה לא עבד , לא שלא המשכתי להוריד במשקל ( כמו שאמרת בכל זאת 500 קלוריות)אלא שהרגשתי תחושה של דיכאון ,משהו הדומה לנפילת מצב רוח הורמונלית -כמו אחרי לידה…והבנתי שכעת ללא התרסיס התהליך לא בריא ולא נכון.

    מדמה הומיאופטי או לא, התוצאות על מי שביצע את הדיאטה הזו מדברות בעד עצמן והן מוחלטות- אנשים יורדים במשקל.

    באמת מאחלת לך לנסות , מבטיחה לך שכמו שאתה מטיף היום נגד הדיאטה הזו, אתה תטיף בעדה.

    מצידי, אני אמשיך להפיץ בין מכרי את האפשרות המופלאה הזו, כ״כ הרבה טוב זה מביא לכל הסובלים מהיותם שמנים וגם למי שמעוניין ללמד את גופו הרגלי אכילה ובחירות טובות ובריאות של מזון.

    כל טוב
    יפעת

    • יפעת,
      אין לי שום ספק שאם אני אנסה לבצע דיאטה עם תפריט של 500 קלוריות ביום (עם אצות ובלי אצות), אני אצליח לרדת לא מעט במשקל (ותוך כדי גם להפסיד מסת שריר חשובה).
      אם אני אחשב את כמות הקלוריות שאני צריך ביום לפי מחשבון הקלוריות, הרי שאני צורך כ-3100 קלוריות ביום.
      אם אבצע תפריט של 500 קלוריות ביום, אני אצור גרעון קלורי של כ-2600 קלוריות ביום.
      תכפילי 2600 ב7 ימים, זה יוצא גרעון קלורי של כ-18,000 קלוריות בשבוע.
      עם גרעון כזה, אני יכול באופן תאורטי לרדת כ-2.5 קילו בשבוע.
      זה לא יקרה באופן מעשי, משום שהגוף מסתגל לצריכת קלוריות מועטה וקצב חילוף החומרים עשוי להשתנות בהתאם.

      אבל אין לי שום ספק שאם אצליח להחזיק מעמד בדיאטת הרעב הזו, אני ארד קילוגרמים רבים.
      האם זו הדרך הנכונה?
      לא!

      זו דרך לירידה קצרת טווח במשקל ולא לשמירה על משקל תקין למשך תקופת חיים.

  26. יעל

    רציתי לדעת האם דיאטת HCG זה פנטזיה?

    במידה ואנחנו שמים בצד את הנושא הכספי עולות שתי שאלות חשובות

    האם הדיאטה הזו מזיקה לבריאות או שמא מסרטנת כפי שהוצג בתוכנית הטלויזיה כלבוטק?
    מה קורה לאחר שמרזים האם לא עולים את כל המשקל חזרה -איך שומרים?

    האם יכולות להיות השפעות עתידיות על הבריאות?

    לפי דבריך יורם זה לא חומרים אלה פנטזיה ,אז יתכן שהעיקר התוצאה.

    אשמח לתשובה

    יעל

    • יעל,
      אין מה להניח את הנושא הכספי בצד. הנושא הכספי הוא העיקר כאן.
      תעשיית הדיאטה תמיד מכרה אשליות בתמורה לכסף והיום בעידן האינטרנט והפייסבוק, אפשר למכור אשליות בקלות.
      אפשר לזייף מצליחנים בקלות.
      אפשר להתחזות כעושי דיאטה מרוצים, לספר סיפורים בפורומים ולהגיב בבלוגים.
      בדרך כלל, אנשים שביצעו דיאטה ולא הצליחו לרדת או שלא הצליחו לשמור על ההישג לאחר תקופת זמן, לא ירוצו לספר באינטרנט על כישלונם לכל דיכפין.
      גם אלו שהצליחו, בדרך כלל לא ירצו לספר לאחרים (אולי מתוך חשש של עין הרע או החשש מכישלון עתידי).
      בדרך כלל, אלו שרצים לספר לכל העולם “כמה הדיאטה מגניבה ומוצלחת” זה אלו שיש להם אינטרס כספי ברור.

      אין מה להניח לנושא הכספי!
      הכסף הוא זה שמניע את גלגלי תעשיית אשליית הדיאטה ואם הוא לא היה קיים, אז אנשים היו מקבלים מידע נכון ומהימן יותר.

      דיאטת HCG מסרטנת?
      לא שמעתי על דבר כזה..
      מה גם שקשה לי להאמין שמשרד הבריאות היה מאשר תוסף תזונה מסרטן.

      מה שחשוב להבין זה שהצהרות המשווקים הם כוזבות. הם מצהירים הצהרות שמעולם לא נבדקו והוכחו.
      ברור שהעיקר התוצאה ולכן מאוד חשוב לבחור בדיאטה שמקנה לך הרגלי תזונה לחיים ולא בדיאטות בשיטת הזבנג וגמרנו.

      הנזק לבריאות נובע יותר מתפריט הכאסח שבדיאטה.
      כאשר את צורכת מזון, את מקבלת נוטריינטים חשובים שגופך צריך (אבות המזון השונים). כאשר את בגרעון קלורי (זאת אומרת צורכת פחות מזון ממה שגופך צריך) גופך לא מקבל את הנוטריינטים שחשובים לו לתפקוד תקין.
      זאת אומרת, שאת עלולה להמצא במצב של חוסרים תזונתיים שעלולים לפגוע בבריאותך.
      בכל דיאטה שמגבילה את כמות הקלוריות בכדי להביא לירידה במשקל, האדם שמבצע אותה עשוי להמצא במצב של חוסר תזונתי. אבל, מי שמבצע דיאטת כאסח כדוגמת דיאטת HCG הוא ברמת סיכון גבוהה יותר.

      מלבד, העובדה שדיאטת HCG לא מקנה לך הרגלי תזונה לחיים ומלבד הסיכון הבריאותי שבמצבים של חוסר תזונתי, קיימת בעיה נוספת.
      הבעיה היא, הנושא של הסתגלות הגוף לצריכה מועטה של קלוריות.
      גוף האדם הוא בעל גמישות רבה ויכולת להסתגל ולהתאים את עצמו למגוון רחב של מצבים.
      לדוגמה יצירה של מלנין בעור במצבים של חשיפה לשמש (שיזוף) כהגנה מפני קרני השמש, או יצירה מוגברת של כדוריות דם אדומות במקומות של חוסר חמצן ויש לא מעט דוגמאות נוספות.
      דוגמא נוספת להסתגלות הגוף, היא הדוגמא של הסתגלות הגוף לכמות קטנה של מזון.

      כל אדם צריך כמות מסויימת של אנרגיה לצורך התפקוד הבסיסי של הגוף. האנרגיה הזו יכולה להגיע מן המזון או ממאגרי האנרגיה השונים שקיימים לנו בגוף (לדוגמא שומן = מאגר אנרגיה).
      כאשר אדם נמצא במצב של דיאטת כאסח דלת קלוריות כדוגמת דיאטת HCG, הגוף נכנס לסטרס והוא נעשה יעיל יותר. היעילות באה לידי ביטוי בכך שגוף האדם מנצל ביתר יעילות את הקלוריות שמגיעות אליו מהמזון המועט שהוא אוכל.
      זו אחת הסיבות לכך שאומרים כי דיאטת כאסח גורמת להאטת חילוף החומרים (סיבה נוספת היא הפגיעה במסת השריר).
      כאשר חילוף החומרים מועט וכאשר הגוף מנצל את האנרגיה מן המזון ביתר יעילות, אז למי שרוצה לשמור על משקל תקין יש בעיה.
      כי פתאום הוא צריך לאכול פחות בכדי לשמור על משקל שבעבר יכל לשמור עליו עם צריכת קלוריות גדולה יותר.

      המצב הזה גורם לכך שלמי שיורד באופן דראסטי בדיאטת כאסח כדוגמת דיאטת HCG יש בעיה לאחר מכן לשמור על הישג הירידה במשקל.
      משווקי דיאטת HCG מצהירים הצהרות שמעולם לא הוכחו! ושהועדה לבדיקת הטעיית הציבור שלחה אליהם דרישה להוריד את הפרסומים הללו אבל הם עדיין לא עשו זאת (התחושה האישית שלי היא שכנראה משתלם להם למשוך זמן ולהרוויח עוד כסף).

      אם משווקי דיאטת HCG אומרים לך שהתרסיס שלהם גורם ל “חיסול כל מאגרי השומן המיותר בגוף ואתחול מחדש (reset) של מנגנון חילוף החומרים כדי שהוא לא יצבור שומן עודף בעתיד.” אל תאמיני להם!
      אם משווקי דיאטת HCG אומרים לך שהתרסיס שלהם יגרום לך לירידה של 8-15 ק”ג ב40 יום וש”•הגוף שלך לא יפרק כמעט רקמת שריר.” דעי, שאלו שטויות!

      לכן, אני אומר שאם אתם רוצים לבצע דיאטת כאסח, עדיף שתפנו לאיש מקצוע (דיאטן קליני) שיפקח עליכם בצורה מקצועית יותר וישגיח שלא תכנסו למצבים של חוסרים תזונתיים, שיקנה לכם הרגלי אכילה ושידע למנוע את המצב של האטת חילוף החומרים.

      מבחינת תוצאה, את תראי את אותה התוצאה אם תבצעי דיאטה של 500 קלוריות עם תרסיס או בלי תרסיס!

  27. למה להתווכח?
    יש תוצאות !!אנשים מרוצים מהדיאטה הזאת ,הדיאטה הזאת היא בכלל לא מסוכנת מה השטויות האלו שממציאים ?אין בה את ההורמון אלא תחליף של אצות ים שזה מאוד בריא
    בוא נדבר הגיוני !!בשבוע מוצאים מעל 100 ש”ח על לחם קל וכל הדברים שמסביב תעשה חישוב כמה זה יוצא בחודש ..
    ועזוב את זה שבדיאטה רגילה בקושי 3 קילו מורידים בחודש,זה כל כך מוריד את החשק להמשיך לעומת דיאטת ה hcg שמחזקת אותך רק לרדת ולרדת
    א-400 ש”ח זה לא כזה בשמיים שבחודש מוציאים יותר כסף
    ב-זה לא מסוכן
    ג-יורדים במשקל מהר ואין בעיה
    אז תעשה טובה ואל תשפוט לפי המחשבה שלך שאני לא יודעת איזה אינטרס יש לך בזה שאתה “מלכלך”כביכול על הדיאטה הזאת ,אם לא היה לך כלשהו של אינטרס ,למה לך לנסות לשנות תדעה של האנשים?יוצא לך מזה משהו?כי הרי לא אכפת לך מה אנשים יעשו או יקחו !! כנראה שזה פוגע בפרנסה שלך
    תאמין לי שמפרגנים למשהו מצליחים ,תפסיקו להיות כל הזמן להיות שלילים תהיו קצת חיוביים !!זה עוזר בחיים

    • בר שלום,
      אני לא מתווכח, אני רק מציין עובדות ממקורות מהימנים.
      מי שמוציא מעל 100 ש”ח על לחם קל, כנראה שהוא לא עושה דיאטה.
      “למה לנסות לשנות את התודעה של האנשים? מה יוצא לי מזה? כי הרי לא אכפת לך מה אנשים יעשו או יקחו”

      אתה מוזמן לפורום הכושר שלי ותראה שהאינטרס היחיד שלי הוא מידע אמין. זה התחיל כתחביב והפך למקצוע.

      ומה איתך?
      מה איכפת לך שאני מציג את העובדות השליליות על הדיאטה?
      יש לך אינטרס?
      מה שאני כותב פוגע בך במשהו?

  28. שלום,
    למה אתה כל הזמן מתעלם מהעובדה שנכון שבדיאטת 500 קלוריות כל אחד ירד במשקל, אבל תמצא אנשים ששורדים דיאטת 500 קלוריות ?
    עם התרסיס מוצאים הרבה כאלה . כמה מפתיע …..

    • ליאורה שלום,
      זה לא אני שמתעלם ממהעובדה שיש אנשים שמבצעים דיאטה של 500 קלוריות ויורדים. זה משווקי הדיאטה שמתעלמים מכך ומפזרים הבטחות שווא לצרכנים שהתרסיס שלהם יקהה את תחושת הרעב.
      שימי לב! קיימים מחקרים שבדקו את הנושא עם דיאטת HCG המקורית והאמתית. הנבדקים בדיאטה הצליחו לרדת במשקל, הן עם הטיפול בHCG והן בלי כל טיפול!
      המחקרים הללו לא מצאו כל יתרון שבשימוש בהורמון! ואנחנו מדברים על אנשים אמיתיים…
      יש לא מעט אנשים שמבצעים דיאטות רעב שכאלה, חלקם מצליחים לעמוד בדיאטה וחלקם לא! אני בטוח שזה גם המצב בדיאטת HCG
      השוני היחידי בדיאטת HCG הוא שיותר אנשים נמשכים לדיאטה הזו, בגלל הפרסום הרב שהיא זוכה לו.

  29. גם אותי מעניין לקרוא תשובתך לשאלה:
    כיצד אתה מסביר את העובדה שאנשים העושים דיאטה עם התרסיס מצליחים לאכול 500 קלוריות ביום בלבד! בקלות, ללא תחושת רעב?
    אם אני אעשה באופן עצמאי דיאטה של 500 קלוריות לא אעמוד בזה, ארגיש רעב, כאבי ראש, חולשה וכד’…
    אלה שרוכשים את התרסיס ועושים דיאטה של 500 קלוריות ביום מרגישים מעולה (ואני מכירה מקרוב).

    • ליאת שלום
      כפי שציינתי, הנושא הזה כבר נבדק באופן מדעי ומהימן.
      מסקנות ה-FDA מן הבדיקות הללו צויינו בעמדה שלהם כלפי דיאטת HCG הם כתבו “שום עדות משמעותית כי טיפול -HCG מפחית את תחושת הרעב ומסייע בביצוע דיאטה דלת קלוריות”
      זה ששמעת ממישהו שאמר לך שקל לו, זה לא נקרא הוכחה.
      במחקרים שנעשו על דיאטת HCG עשו זאת באופן שהנבדקים לא ידעו מה הם קיבלו והמחקרים הראו שלטיפול בדיאטת HCG לא היה כל השפעה על תחושת הרעב.
      אני גם שמעתי על כאלה שהיה להם קשה לבצע את הדיאטה.
      הנה דוגמא לתגובה של גולשת בפורום שאני מנהל אותו
      “שבת שלום! אני עכשיו בדיאטה HCG שבוע וחצי התוצאות מאכזבות ביותר! אני מתה מרעב! והורדתי בקושי קילו! מספרים לנו סיפורים שאנחנו אוהבים לשמוע ואנחנו משלמים במיטב כספנו על בלוף!” קישור

  30. אז אני אחרי הדיאטה hgc (ד”ר רודריגז)ולמרות שהצלחתי להשיל קרוב ל-8 ק”ג אני שואלת את עצמי: מה קדם למה הביצה או התרנגולת? שזה אומר האם התרסיס גרם להרזיה או העובדה שצרכתי 500 קלוריות ליום?
    הדיאטה והתהליך מאד מאד קשים, בשבועיים הראשונים הצלחתי להשיל כמה קילוגרמים אך בשבועות שלאחרייהן למרות שבצעתי את ההוראות לפי החוברות וההוראות המגבילות מאד בכמות ובמה לאכול, חשתי פעמים רבות חולשה, סחרחורות, בחילות רעב, עצירות והירידה היתה בקצב מאד מאד איטי ופעמים אמרתי לעצמי שהסבל החולשה וכל מה שתיארתי לעיל לא שווים זאת ו-ה40 יום נראו לי כנצח שלא יכולתי לחכות שיעברו.
    אני כרגע לאחר התהליך והחלטתי לא לעקוב אחרי הוראות החוברות שהתלוו לערכה משום שגם לאחר שתקופת ה-40 יום מסתיימת ממשיכים להגביל במה ואיך לאכול ואני לקחתי החלטה להפסיק להמשיך להרעיב את עצמי ולסבול, אך מאידך שומרת על תזונה נכונה ומאוזנת שמתכוונת לשלב אותה עם כושר.
    לסיכום הדיאטה הזו אכן עזרה לי ליותר מודעות ולידע בכל תחום התזונה וכיצד לשמור על אורך חיים בריא ולחשוב פעמיים לפני מה שאני מכניסה לפה.
    התאכזבתי מיועצי התזונה של המרכז שאמורים ללוות אותך בתהליך ושלא גילו התלהבות יתר לשתף פעולה והתחושה שהם נותנים היא שאתה לטורח עלייהם וגם כשמתקשרים למרכז לוקח להם הרבה מאד זמן לענות.
    מה שנותר לי לקוות שלא פגעתי לטווח ארוך בבריאותי כי כרגע לאחר שחזרתי לנרמול בתזונה מאוזנת ושפויה אין לי יותר את הסחרחורות והחולשה וכן אני מתכוננת לעשות בדיקות דם לוודא שאכן לא פגעתי בשום דבר תוך כדי התהליך.

  31. דר רודריגז, מומחה שיווק עצמי,איבדת את האמינות שלך באופן מוחלט הפעם,
    מרופא לרפואה משלימה הדןגל בתזונה ואורח חיים הפכת למוכר “קסמים” לדיאטה.
    עכשיו הכל ברור , כסף הוא המניע היחידי שלך, הכל קישקוש ושקר

  32. שלום לכולם.
    אני כבר עברתי דיאטות שונות ולא הצלחתי לשמור. אשתי ושתי בנותי עשו סבב אחד של HCG ולמרות שהייתי מאד ספקן (איש מדע),הן הורידו בין 7 ל 10 ק”ג ובמקומות הנכונים(נשים..) .בעקבותיהם התחלתי איתם כשהם בסבב שני. לא רעבים, מלאים אנרגיה (לא עושים כרגע ספורט אינטנסיבי כרגיל, שלא להגיע לחולשה). רופא המשפחה לא תומך אבל מעוניין לשמוע על התוצאות. אני מקוה להוריד כדורי לחץ דם וכולוסטרול. אדווח בהמשך על התוצאות.

  33. כל הפיקציה השיווקית לא קשורה ל-HCG. זאת השיטה שאני מאמין בה בחלקה.
    כל הדיאטות והוריאציות הם בעצם אותו דבר, ודבר חשוב, לסתום את הפה ולהפסיק לאכול ובמיוחד לאכול שטויות. אני יכול להמליץ על דיאטה מעולה שעזרה לי מאד שנקראית HCGpro של נטורל ביוטק. קניתי את הטיפות באתר שלהם
    ב-www.hcgdiet.org.il שמיד דיכאה לי את התיאבון וגם את הצורך לאכול מתוק.
    לא נצמדתי לשום ספר או שטות אחרת שמוכרים באלפי שקלים, פשוט השתדלתי לא לאכול הרבה ובמיוחד לא שטויות כמו ממתקים,חטיפים ומתוק וירדתי הרבה. עשיתי שלושה מחזורים של הדיאטה בכל פעם הורדתי עוד ועוד. כמובן ששילבתי ספורט והליכות. ממליץ בחום !!!

  34. אין קסמים בדיאטות ולא משנה מה יספרו לכם אבל שיטה של דיכוי תאבון עובדת אם מצליחים לשמור ולהבין מה עומד מאחורי זה
    אני הורדתי 10 קילו בחודש וחצי עם זה (הוסר קישור פרסומי שנועד למטרות רווח כספי בתכנית שותפים)
    לא שמרתי עם קלוריות כמו שרשום באתר שלהם אבל כן הפחתתי בכמות וניכנסתי לכושר

  35. עקב התעניינות במוצר ישבתי וקראתי את כללל המאמר וכל התגובות, ומאחר ואני באמת לא יודעת עם איזה גישה לצאת מהאתר אני אשאל שאלה פשוטה,
    אני בת 22 לפני 8 חודשים התחלתי בדיאטה לא מומלצת על דעת עצמי בלבד של 500 קלוריות ביום, ללא שום תרסיס או משהו מעבר למוטיבציה לרזות.. שקלתי 100 קילו ולאחר 8 חודשים עם מעט מאוד אוכל וכמה ספורט שמצאתי זמן לעשות ירדתי 15 קילו בסך הכל, וציפיתי ליותר לאחר כלכך הרבה זמן, ועכשיו אני תקועה על ה84-85 ושום דבר לא זז, עדיין לא צורכת מעל ל500 קלוריות ולפעמים אפילו פחות..
    הדיאטה הזאת באמת קשה, אין לי איך לתאר את זה.. אני נמצאת בחולשה תמידית, מטושטשת, עייפה, שקטה, חסרת אנרגיות,השיער נושר מעט, פנים חסרות צבע ויש שאומרים עצובה.. ככל שהזמן עובר והמשקל לא יורד ככה יותר קשה לי לעמוד ב500 קלוריות..
    אם החבר׳ה שמשתמשים בתרסיס טוענים שאין להם את כל תופעות הלוואי שנגרמות מצריכת מעט קלוריות אז בעצם הבעיה כן נפתרה לא?
    גם אם זה לא בריא ומסוכן, יש אנשים שבאמת יורדים בחודשיים את מה שירדתי ב8 חודשים ובעצם הם לא צריכים לעשות ספורט והם צורכים את אותה כמות קלוריות הדבר השונה היחיד זה התרסיס..
    אם זה באמת פיקציה ופנטזיה ולא כדאי.. איך זה קורה?
    אשמח לתשובה כי אני באמת מתפתה לקנות את זה, ואני לא רוצה להוציא סכום כסף שאין לי אני בדרך כלל לצערי

    • מור שלום,
      כפי שציינת ביצעת דיאטה שאיננה מומלצת.
      זה לא מומלץ לבצע דיאטה של 500 קלוריות ללא פיקוח מקצועי ולאורך זמן.
      אם מבצעים דיאטות דלות מאוד בקלוריות למשך זמן כה ממושך נמצאים בסיכון לחוסר תזונתי של מרכיבי מזון חיוניים ויתכן שזו הסיבה שבגללה את מרגישה חולשה, עייפות, נשירת שיער וכדומה.
      כמו כן, אם מבצעים דיאטה ממושכת לתקופה ארוכה יש טענה כי תזונה כה דלה בקלוריות עלולה להאיט את חילוף החומרים שלך. ואולי זו גם הסיבה שבגללה את כבר לא י ורדת במשקל.
      חילוף החומרים שלך ירד הן בגלל שירדת במשקל והן בגלל שביצעת דיאטה דלה מאוד בקלוריות למשך זמן ממושך.

      התופעות הללו של חילוף חומרים איטי, נשירת שיער וכדומה התרחשו אצל כל אדם שנמצא בדיאטה דלה מאוד בקלוריות ובמצב של חוסר תזונתי. זה לא משנה אם זה עם תרסיס או בלי תרסיס.
      כאשר מבצעים דיאטה דלה מאוד בקלוריות, לא רצוי לבצע אותה לאורך זמן.
      כאשר את מספקת כמות מועטה של קלוריות לגוף הוא מתאים את עצמו ומתייעל בהפקת האנרגיה ולכן הוא גם צריך פחות קלוריות בכדי לקיים את הגוף.
      כמו כן, תפריט תזונה דל בקלוריות וגם בחלבונים (אני לא יודע כמה חלבונים אכלת בדיאטה שלך) מפחית ממסת השריר שלך ולכן גם מאיט את חילוף החומרים.

      הדרך לבצע דיאטה דלה מאוד בקלוריות היא לבצע אותה עם הפסקות בין תקופה לתקופה כך שהגוף לא יתרגל להיות בדיאטה.

      הסיבה להבדל במצב שלך לבין המצב של אנשים אחרים שביצעו את דיאטת HCG הוא לא בתרסיס אלא, בכך שמדובר באנשים שונים.
      יש אנשים שעולים או יורדים במהירות במשקל ויש אחרים שיעולים או יורדים בקצב איטי יותר במשקל.
      גם בדיאטת HCG את תמצאי אנשים שירדו במהירות ואחרים שירדו באיטיות בהשוואה לאלו.

      עצה שלי: אם את מתכוונת להוציא כסף על תכנית הרזיה, אני מציע לך לגשת לאיש מקצוע דיאטן או דיאטנית שינחו אותך לשינוי הרגלי אכילה בכדי לייצר שינוי אמיתי שנשאר לתמיד.

      בהצלחה

  36. מעוניין לנסות את התהליך, קראתי את כל התגובות ואחד הכותבים הזכיר אפשרות לרכוש את התרסיס תמורת 40 ש”ח בבית מרקחת. מישהו יודע לתת פרטים (שם, מקום, טל’ ?) ?
    שלפחות לא יעלה כ”כ הרבה….

    • יאיר שלום,
      הסכום הזה של 40 ש”ח מזכיר לי כל מיני הודעות שיווקיות של בית עסק שנקרא “רינה פארם” או משהו כזה.
      הם מכנים את הדיאטה שלהם “דיאטת ACP ללא הורמון HCG‎”
      הם מציעים תפריט דיאטה של 1200 קלוריות ותרסיס כאילו “להמסת שומנים”.
      כמובן שהמוצר שלהם הוא שטות באותה מידה שמוצרי דיאטת HCG הם שטות. אבל, המחיר פחות מזיק לכיס.
      מציע לך לגשת לאיש מקצוע או לקבוצת תמיכה של ירידה במשקל.
      מחקר נערך לאחרונה מצא כי מי שביצע דיאטה בקבוצות להורדה במשקל (בדקו על שומרי משקל) ירד בצורה הטובה ביותר (ראה קישור למחקר http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/oby.20044/abstract)

  37. הי
    איך אני יכולה לדעת את המוצר המקורי שלא מכיל את ההרמון עצמו?
    כי הזמנתי דרך אתר באינטרנט, ואתר אחר השארתי להם פרטים אמרו לי שהמוצר שהזמנתי אותו מזוייף!!
    שלמתי 238₪ זה נשמע קצת מוזר כי המחיר 999₪
    אשמח לקבל תגובות אם יש לכם מידע לגבי הנושא
    לילה טוב

    • קשה לי להאמין שהמוצר שרכשת יכיל את ההורמון משום ששילוב ההורמון יעלה יותר כסף מאשר שילוב של חומר מצמח כלשהו.
      לגביי זיופים, הרי שכל מוצרי הדיאטה הללו הם “זיוף אחד גדול”.
      המשווקים שלהם טוענים שהמוצרים שלהם מדמים את פעילות ההורמון HCG וזה כמובן שטויות.
      ההבדל בין המוצר שעולה 999 ש”ח לבין זה שעולה 238 ש”ח, הוא רק שבמוצר היותר יקר “הדיאטה” שאתה עושה למאגר המזומנים שלך היא יותר מהירה.

  38. שלום יורם אני עברתי את התהליך עשיתי שני סבבים קניתי את התרסיס מאואנה ליבוביץ ועכשיו לאור כל הכתבות שיצאו אני חרדה לבריאותי אני מפחדת שחס וחלילה זה יכול לגרום למחלות ולבעיות רפואיות מכיוון שאמרו שזה מכיל הורמון אבל מצד שני דיברתי עם משרד הבריאות והם אמרו לי שהמוצר שקונים ממפעל ביוטיק טבעון לא מזיק וניתן ליטול אותו אבל אני נורא מפחדת אשמח לקבל תשובה ממך בבקשה אולי תצליח להרגיע אותי

    • היי לינוי,
      אני אישית לא חושב שהמוצר מסוכן.
      אם במשרד הבריאות אומרים לך שהמוצר לא מזיק אז כנראה שהוא לא מזיק.
      הבעיה כמו שאני רואה אותה במוצרי HCG שמדובר פשוט באשליה שעולה כסף רב והירידה במשקל היא אודות לתפריט הקמצני בקלוריות ולא אודות לתרסיס.

  39. הדיאטה עובדת אני ביום 25 וירדתי 6.5 קילו
    וממשיכה אני מרגישה מצויין וכל הזמן שומעת על שטויות של אנשים
    שמנסים להרוס אז לא נורא משלמים קצת כסף ובסוף
    זה משתלם אם זה לא מזיק איפה הבעייה להיות שמן יזיק לבריאות יותר
    ההרגשה והאושר להפחית במשקל שווה את ההוצאה הכספית
    יש הדרכה מקצועית באופן יומיומי שמעודדת אותך להמשיך.
    יש ימים שאני רעבה ויש ימים שזה פשוט מספיק לי
    בשביל התוצאה הסופית אני מוכנה להיות קצת רעבה.
    גם אם אין שום דבר בתרסיס וזה עבודה בעיניים אני עדיין
    מוכנה לשלם כסף בשביל ההכוונה
    ממליצה בחום…

  40. בהחלט עובד!! עשיתי בארה”ב עם הזריקות הורמונים
    שני סבבים עשיתי וירדתי 22 קילו
    במשך שנתיים הצלחתי גם לשמור
    בדיאטה של 1300 קלוריות מרגישים רעב
    ותחושת רעב היא מציקה אי אפשר לפספס אותה
    בדיאטה הזו אפשר להתמיד עם מעט קלוריות מבלי לסבול את הרעב

  41. אני רוצה להודות לכם..ולבחורה שכתבה שקנתה טיפות ב40 שח.למזלי מצאתי את בית המרקחת שמוכר את זה ברשיון משרד הבריאות.רכשתי גם טיפות להמסת צלוליטיס ב60 שח.משלוח 30 שח..אני ביום השני ומופתעת..אין רעב…אין…זה מדהים אין עייפות כלום.הכל רגיל.אני אעדכן אתכם כמה ירדתי.זה נותן חשק להמשיך…אני מאמינה שזה עובד ואם כן זאת המצאת המאה….תודה לכם בכל השפות..אתם שותפים להצלחה בהרזייה אם לא אתם ולא שירז לא הייתי יודעת שיש טיפות מופלאות כאלה.את הערכה של סימונס לא קניתי..בגלל שאני חושבת ש1300 שקל זה הרבה כסף וניצול מצוקה של אנשים מלאים.בית המרקחת שמוכר אותו דבר ב40 שח..כל הכבוד להם.יכלו לנצל מצב…ולא עשו זאת.על זה מגיע להם שאפו…וזה עוד ברשיון משרד הבריאות…ובאמת אין רעב ..זה פלא פלאים.

  42. אגב מקבלים תפריט של 1200 קלוריות אני צורכת פחות ואשתף אתכם :בוקר:2 פרוסות לחם קל דגנים 2 כפיות טונה בשמן…2 כפות קוטג..תה חמוציות.
    אחר הצהריים (ממש לא הייתה רעבה בשביל צהרים):טחון מהצומח כמה כפות 2 ביצים שתי פרוסות לחם קל דגנים 2 כפיות טונה בשמן 2 כפות קוטג 1 תפוז.
    זה הכל ערב אני לא אוכלת לא רעבה.אשתה הרבה לעומת זאת.
    זה היום הראשון והשני…אשמח לתגובות.בהצלחה לכולם.

  43. יורם יקר,

    אף אחד לא יעבוד עלי אני אדם מנוסה. ראיתי מה הדייטה עשתה לכמה חברים שלי שהיו תמיד מלאים ושמנים. כולם רזו ונשארו רזים כבר 4 חודשים אחרי שהם סיימו את הדייטה!!! זה מה שחשוב. היום הם כבר לא אוכלים 500 קלוריות ועדיין נשארו רזים!! זה מה שמדהים. ולכן ברור לי שזאת דייטה שעובדת וכל מי שאומר שלא פשוט או בעל אינטרס או שהוא לא מבין איך הדייטה עובדת או שיש לו מידע ונתונים לא נכונים שמכרו לו אלא שיש להם אינטרסים. נראה לי שאתה מהסוג האחרון.

    אתה מאמין למשרד הבריאות ול “מחקרים” שבוצעו כנראה על ידי בעלי אינטרסים. בקיצור שמרן. האם האמנת גם לפרסומים האינטנסביים והאין סופיים של משרד הבריאות על “המגיפה המסוכנת” של שפעת החזירים!? בטח הלכת לקחת את החיסון המזיק. מוזר שאתה לא רואה שאם משרד “הבריאות” פרסם ותכנן לחסן 7 מיליון איש במדינת ישראל בחיסון שיש בו חומרים מזיקים והוא שילם (על חשבונינו כמובן) עשרות מליוני שקלים על קניית החיסון שבסוף נזרק לפח זה מראה שזה לא משרד שכדי לסמוך עליו ושיודע באמת מה טוב ונכון בעולם. אני ממש לא מאמין ולא סומך על מה שאומר משרד הבריאות.

    אנשים כותבים לך שהדייטה עטבדת ואתה ממשיך שוב ושוב לכתוב שלא כשאתה מסתמך על כל מני כתבים של כאלה שלא צריך לסמוך עלייהם. מוזר. נראה לי שטיפסת על עץ גבוהה ועכשיו קשה לך לרדת.

    איתן

    • איתן היקר,
      כשאנשים כותבים לי שהדיאטה עובדת, אני אומר להם שברור שהדיאטה עובדת! אין שום סיבה שדיאטה של 500 קלוריות ביום לא תעבוד!
      כשאנשים אומרים לי שזה אודות לתרסיס, זה אומר שהם שייכים לאותן הקטגוריות שתארת: בעלי אינטרסים, לא מבינים בתזונה, או שבעלי אינטרסים אחרים מכרו להם מידע לא נכון.
      התרסיס לא עובד!
      אין לי ספק שגם משרד הבריאות טועה לפעמים ושגם משרד הבריאות מושפע לפעמים מבעלי אינטרסים.

      אבל במקרה של דיאטת HCG אני רואה את הפעילות השיווקית המאסיבית של משווקי דיאטת HCG.
      ראיתי איך משווקים מוכרים את דיאטת HCG לבעלי עודף משקל ומצד שני מציעים פתרונות לאנורקסים.
      אני לא מאמין לאנשים כאלה!
      מציע לך גם לא להאמין.

  44. זוהר, הייתי מעוניינת לדעת איך עבר החודש עלייך, האם רזית, כמה, ואיך היה היה לך?
    בנוסף, האם יש מגבלות בטיפות של ה-40 שקל? כי בדיאטות של אואנה וכו’ יש איסור על שימוש בשמן ולחות.. לפנים, שיער וכאלה. האם זה גם קיים בטיפות?

    • אני כבר רואה את המוצר הבא של משווקי דיאטת HCG > קרם לחות שאושר ע”י ד”ר סימונס.
      וזה כלל לא משנה שדר סימונס לא בחיים, תמיד אפשר לייחס לו משהו גם אם הוא לא התכוון לכך.
      כמו לדוגמה לא מצאתי בשום מקום איזכור לכך שדוקטור סימונס עשה שימוש בתרסיסים הומיאופתיים. זה כמובן לא מפריע למשווקים למכור את התרסיסים הללו ולהשתמש במילים כמו: “דיאטת סימונס” או “דיאטת HCG המקורית”.

  45. היי. אני חייבת לציין שלא עשיתי את הדיאטה של אודטה אלה הקשבתי לעצה של חברה וקניתי את הטיפות דיאטה של ד”ר סימונס מהאתר של נטורל ביוטק. בהתחלה היה לי קשה, הייתי די רעבה בשבוע הראשון אבל אחרי זה התרגלתי והתחלתי לראות ירידה די מהירה במשקל.

  46. יורם. דיאטה של 500 קלוריות תעבוד, השאלה באיזה יעילות ומהירות ואם תהיה רעב במהלך הדיאטה. נסיתי לעשות דיאטה דלת קלוריות ופחמימות ללא הטיפות או התרסיס וניסיתי עם, הירידה היתה מהירה וקלה יותר עם הטיפות. זה כמו שתשווה בין מתאמן ששותה כל יום שייק חלבונים לבין מתאמן שלא שותה שייק. התוצאות של זה ששותה את השייק יהיו הרבה יותר טובות.
    תחום תוספי התזונה הוא שוק עצום בעולם ולא תוכל להתכחש לו.

    • אלון שלום,
      הדוגמה שלך לגביי המתאמן ששותה שייק חלבונים מתאימה מאוד.
      משום מה שאני גם אומר זה ששייק חלבונים זה לא יעשה את ההבדל בתוצאות.
      מה שעושה את ההבדל בתוצאות מבחינת התזונה זה סה”כ התפריט היומי ולא אם המתאמן ישתה או לא ישתה שייק חלבונים.
      כנ”ל גם לגביי דיאטה של 500 קלוריות.
      אני לרגע לא מתכחש לשוק תוספי התזונה. יש שם לא מעט כסף שנשפך. וחלק גדול מהכסף נשפך על תוספים שמעולם לא הוכח שהם מועילים.
      מספיק שיצא מחקר אחד שבדק חומר כלשהו על עכברים וכבר מייצרים תוסף תזונה ומהללים אותו וטוענים שהוא נבדק מחקרית.
      טיפות HCG הן אפילו לא בתחום הזה של תוספים התזונה. הם פשוט עוד שקר אחד מיני שקרים רבים שנפוצים בתעשיית הדיאטה ומוצרי ההרזיה.

  47. ה-hcg אולי הוכח שלא מועיל אבל תוספי התזונה לדיאטה דווקא כן, רובם מכילים חומצות אמינו שמוכח שהם יעילות לשריפת שומנים.

  48. שלום לך, לא אחזור על דברים שנאמרו פה. עושה בעצמי את הדיאטה וכעת ביום 17, מרגישה ערנית, לא רעבה, כאבי הראש שמהם סבלתי תכופות נעלמו וכבר השלתי 6 קג ממשקלי. גם אני הייתי ספקנית לגבי התרסיס והדיאטה הנ”ל )אחות במקצועי). ההוכחה שקיבלתי היתה אתמול כשנשקלתי אצל הדיאטנית של בית החולים בו אני עובדת. ראיתי כמובן את הירידה במשקל אך חשוב מזה-ראיתי ירידה משמעותית באחוז השומן ללא שינוי במסת השריר ( ידוע לי שהשני הוא מדד בעייתי אך ישנם משקלים שיודעים לשקלל את הנתון הזה)!

  49. היי לכל המרזים/ מרזות.
    לא צריכים להיות חכמים גדולים כדי לדעת שעם צריכה של 500 קלוריות ביום אתה מרזה. הספרי הוא רק הפסיכולוגיה. אבל אם זה עובד על אנשים מסוימים אז סבבה.
    העיקר שירזו וירגישו טוב ,מצידי שיריחו גם בושם… השאלה היא, מהן ההשלכות ותופעות הלוואי. הדיאטה נמצאת הרבה זמן בשוק שאפשר יהיה לדעת על ההשלכות שלה ,האם יש תופעות לוואי?…אשמח לדעת!

    • היי מגי,
      תופעת לוואי אפשרית ונפוצה במקרים שבהם אנשים חושבים שתרופת קסם תייצר את השינוי המיוחל במשקל היא חוסר יכולת לרדת במשקל ובמקרים של ירידה במשקל אז קושי בשמירה על הישג הירידה.

התגובות סגורות.